Més per Menorca demana la compareixença urgent de la consellera de Salut per les incidències amb l'avió ambulància
Més per Menorca ha demanat la compareixença urgent de la consellera de Salut, Patrícia Gómez, perquè informi sobre les múltiples incidències patides pel servei d’avió ambulància amb base a Menorca, les darreres setmanes.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
al foraster d´ací no tan sols li explotarà el cap el dia que es vegi obligat a comprar el pa en català, si no també el fetge. Ah, ah, ah, ah!
Sera un pacaro?. Sera un bion de Sanidad?. Nor, es n' orinalium que li ha explotat el castella.
El derroche panca cuando saben que de nada sirven las politicas lingüísticas no son nada efectivas..
@ balearium. Aquí, només tu ets una vergonya!!!!
Eso pasa por los costes que suponen los traslados a pacientes por no tener especialistas en Ibiza y Menorca debido entre otras cosas como el complemento de insularidad a los requisitos lingüisticos. Una verguenza.