MÉS per Mallorca votarà a favor de l'esmena de MÉS per Menorca relativa al plus de residència de càrrecs
El portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha anunciat aquest dilluns que la seva formació votarà a favor de l'esmena de MÉS per Menorca relativa al plus per residència de càrrecs del Govern procedents de fora de Mallorca.
Segons ha informat Ensenyat en roda de premsa al Parlament, «MÉS per Mallorca no discuteix el plus d'insularitat a menorquins, eivissencs i formenterencs». El motiu que ha al·legat ha estat que «si no estarien en inferioritat de condicions».
En canvi, ha assenyalat que «per a MÉS per Mallorca aquest plus no hauria d'obrir-se a persones d'altres comunitats» que és el que proposarà Podem mitjançant una transacció 'in voce' en el pròxim ple del Parlament. També proposarà Podemos que el plus es redueixi de 22.000 a 12.000 euros anuals.
En aquest sentit, el portaveu parlamentari de MÉS per Mallorca ha insistit que «no hi ha precedents a altres comunitats autònomes» de plusos per residència de càrrecs d'un Executiu que, com proposa Podemos, siguin de «caràcter universal».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"[...]Tot el món conegut volia confegir, me deien Ramon Llull, català mallorquí. [...] Vaig pastar la llengua amb la meva Art, vaig fer que la ciència parlàs català. [...] Abans, per un càrrec, era condició de ser català i no d'altra nació.[...]" (Guillem d’Efak, 1980)