La policia espanyola permet la paradeta de Vox i prohibeix la de l'ASM
Aquest matí, els membres de l'ASM han vist amb indignació com a pocs metres d'on cada dissabte instal·len la seva paradeta informativa al carrer Sant Miquel de Palma, els membres del partit d'ultradreta Vox, han situat la seva paradeta, mentre que l'Ajuntament de Palma ha suspès per a aquest dissabte el permís per instal·lar la taula informativa de l'Assemblea Sobiranista de Mallorca, que té concedit per a tots els dissabtes d'enguany.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No vull saber res de qui traeix la nostra terra !! Fora gonelles i colons !!
Això és un cop d'estat a càmara lenta. Poc a poc les forces armades van prenent el poder a les institucions democràtiques I un dia ens trobarem que ja no existeixen els governs autonòmics ni els parlaments, tant els regionals com el Congreso i el Senado. Si no hi hagues consentiment per part dels que comanden, aquesta genteta de la Policia Nacional i Guàrdia Civil no s'atrevirien, perque podrien ser acusats de sediciosos i de rebels.
No els vull pagar el sou amb els meus impostos.S'ha de calcular que ens costa aquesta gent a cada ciutada, per descontar lp dels impostos.
Molt democràtic! I això pot ser legal en periode electoral?
@ I tant bord: Tu me robes el nik i els de vox han robat un espai públic pel que uns altres han pagat. A veure qui és el que roba.
Si queréis un estado nuevo, hacedlo. Pero sin robar nada a nadie. No futem.
Són repressors (policía) no? i espanyols. Què voleu? Que siguin justos?
No és cap novetat que passi això, tothom sap de quin peu calcen les forces de "seguretat" de l´estat espanyol. Per això mateix volem un estat nou.