Armengol va a Madrid a celebrar el 12 d'octubre
Armengol durant els actes de celebració de 'la Hispanidad' a Madrid. | Francina Armengol/Twitter
La presidenta del Govern balear, Francina Armengol, ha assistit aquest dissabte als actes commemoratius del 12 d'octubre a Madrid, al costat de la resta dels presidents de les comunitats autònomes.
Segons ha explicat la presidenta en el seu compte oficial de Twitter, ha estat una jornada en la qual «continuar avançant junts en aquest projecte comú, des de la diversitat, la solidaritat, la cura del medi ambient i la igualtat entre homes o dones».
Armengol, que vestia brusa blanca i pantalons negres per a l'ocasió, s'ha assegut en la tarima d'autoritats entre el president d'Extremadura, Guillermo Fernández Vara, i la presidenta de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
quin projecte comú? el de destruir tot el que no sigui castellanomancheg/andalús?
Quin fàstic de senyora
Només queda pensar que et compensa el profit que en treus, peró, jo, et ben asseguro que ja t'ho regalo. Cal tenir fetge per aguantar el que tú aguantes, dignament parlant. Per un plat de llenties, Esaú encara va quedar millor que tú, doncs al menys ell ho necessitava.
molt malament sra armengol. Una traïció i una falta de lleialtat als seua aliats al govern.
A què fer? A passejar? Perquè aquí no notam cap millora...
Fixau-vos hi be perquè la fotografia no té desperdici. N'Armengol somrient al president d'Extremadura que passa olímpicament d'ella mentre més enllà la presidenta de Madrid li gira l'esquena. Francina masoca.
Fora de lloc. Haver d'engolir tots els prejudicis, ignoràncies i incomprensions d'aquesta gent que diu que ens reconeix però que no coneix absolutament res de nosaltres. Quina cara de circumstàncies més trista que fas, Francina. Però això és el que ja fa temps vares triar.