Espanya continua sense govern estable: Sánchez perd la votació d'investidura
GR2195. MADRID, 23/07/2019.- El presidente del gobierno en funciones Pedro Sánchez, tras la segunda jornada del debate de investidura, que ha fracasado en la primera votación del debate de investidura al recibir 170 "noes" provenientes del PP, Cs y Vox, más ERC, JxCat, Coalición Canaria, Navarra Suma y el de Irene Montero, que se ha emitido telemáticamente antes de la pronunciación de los votos. EFE/Ballesteros | Ballesteros
23/07/19 23:59
Pedro Sánchez ha perdut aquest dimarts la primera votació del debat d'investidura al qual s'ha sotmès aquest dilluns i dimarts.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi ha 155 raons per no donar suport a la investidura! Qui ho havia de dir, Sr. Sánchez que la seva decisió d´aplicar el 155 li passaria factura?
Per ser un orgullós ñol, ha perdut aquesta i, si segueix igual, també la propera. Hi ha quelcom pitjor que ser un orgullós i un ignorant tot junt?