Les esquerres signen l'acord programàtic de governabilitat
Els líders del PSIB, d'Unides Podem i de MÉS per Mallorca, Francina Armengol, Juan Pedro Yllanes i Miquel Ensenyat, respectivament, han signat aquest divendres a les 12.00 hores l'acord definitiu de governabilitat per a aquesta legislatura de 2019 a 2023.
L'acte ha tengut lloc al castell de Bellver de Palma i els caps de llista de les formacions atendran els mitjans després de la signatura. Cal recordar que la militància de MÉS per Mallorca ha decidit aquest dijous en assemblea aprovar la proposta del PSIB per a entrar a formar l'Executiu autonòmic amb 81 vots a favor, 54 en contra i 16 abstencions d'un total de 150 persones participants.
Durant l'assemblea, l'equip negociador de la formació ecosobiranista ha explicat els nous elements que s'incorporen en l'organigrama per a ells, com, per exemple, la Conselleria de Medi Ambient i la de Serveis Socials, Esports i Joventut i, a més, la Secretària Autonòmica.
«El vot de l'Assemblea expressa la voluntat de formar Govern. Formarem part i la setmana que ve votarem a favor de la investidura de Francina Armengol», ha assenyalat la coordinadora ecosoberanista, Bel Busquets.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sebas, no te sigas poniendo estupendo que solo te leo yo y otro.
Toni, hi havia un escriptor que deia : Cuerpo a tierra que vienen los nuestros...
Descansi en pau, Més per Mallorca