bruma
  • Màx: 28°
  • Mín: 19°
19°

Alícia Homs, Rosa Estaràs i José Ramón Bauzá al Parlament Europeu

Els resultats de les eleccions europees celebrades aquest diumenge atorguen un escó al Parlament Europeu a Alícia Homs (PSIB-PSOE), Rosa Estaràs (PP) i José Ramón Bauzá (Ciudadanos).

Les Balears tendran així tres eurodiputats a Brussel·les. A Rosa Estaràs, del PP, que els darrers cinc anys ha estat l'única mallorquina al Parlament Europeu se li afegeixen l'expresident José Ramón Bauzá, número cinc de Ciudadanos, i la socialista Alícia Homs, qui anava de número 17 pel PSOE.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Pencos!, fa mes de 4 anys

En Bauzá el que vol lés no tornar a la botica i haver de fer feina com qualsevol mortal.
Que es prepari el Parlament Europeu. Fliparan

Valoració:0menosmas
Per balearium, fa mes de 4 anys

@Sebas

No desvaries compañero lo que no quita que sigas iluminado por algo que el separatismo nunca conseguira.
Sólo podrás expresar tu sentido iluminatis en este panfleto...anda recreate un poco.

Valoració:0menosmas
Per Sebastià, fa mes de 4 anys

Ciudadanos segueix imparable cap a la residualitat política a Catalunya. larepublica.cat

Valoració:3menosmas
Per Sebastià, fa mes de 4 anys

@balneario, no sé com t'ho mires. Mira a Catalunya, que heu sigut escombrats i hi ha pobles que no tindreu representació i encara més, no teniu CAP poble amb alcaldia vostra, noi. Potser és l'herència de la Arrimadas que es va creure la reina de los mares i es va ofegar.

Valoració:3menosmas
Per balearium, fa mes de 4 anys

Los tiempos cambian y unos partidos crecen...C´s y Vox y otros decrecen Podemas y Mes....interesante no?

Valoració:0menosmas
Per ,,,,,,,,,, fa mes de 4 anys

A en Bauzá li ha sortit bé la jugada de marxar del PP i anar a Ciudadanos.Ja te un silló a l´Eurocambra i a cobrar del vote.

Valoració:4menosmas
Per Balearium, fa mes de 4 anys

Vamos Ciudadanos

Valoració:-2menosmas
Per Es donaran a conèixer a fora!, fa mes de 4 anys

Quina desgràcia!
Però no se´ls posaran les coses fàcils...

Valoració:5menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente