Glosadors de Mallorca planta cara a les acusacions de VOX
Glosadors de Mallorca ha desmentit aquest dissabte les acusacions de VOX d'haver engegat un membre de l'associació per formar part del partit. A més planta cara a la formació ultradretana amb una glossada popular oberta a tothom.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És que se volen carregar tot lo nostro i com que no tenen res més a fer, se fiquen per tot on hi ha manifestacions de la nostra cultura, per destrossar la. Els vots que obtengui aquest partit seran com un sondeig dels enemics que tenim dins la nostra pròpia terra. Salut, molts d'anys i gracies pel vostre art, Glosadors de Mallorca.