Weber (MÉS): «La Unió Europea ha de seguir acompanyant les Balears en les lleis contra el canvi climàtic»
Weber ha insistit que les forces progressistes tenen el deure de frenar l'extrema dreta a l'Eurocambra | Foto: MÉS per Mallorca
Palma30/03/19 11:30
L'Assemblea que MÉS per Mallorca ha elegit aquest divendres Alice Weber i Christer Söderberg com a candidats de la formació ecosobiranista a les eleccions europees.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De les persones de Mallorca que tenen alguna possibilitat de poder-nos representar al Parlament Europeu, no hi ha cap dubte que és la millor opció. Llàstima que les esquerres sempre es presentin per separat i vagin tots contra tots.
persona honesta, però a les europees votaré ERC-BILDU-BNG