MÉS finalitza la campanya 'Feina feta' on explica «les polítiques transformadores»
MÉS per Mallorca ha conclòs aquest dimecres la seva campanya 'Feina feta' on han explicat, mitjançant fullets i parades informatives, «les polítiques transformadores i de progrés» desenvolupades durant aquesta legislatura amb l'objectiu de «donar-les a conèixer de tu al tu, a peu de carrer».
Segons han explicat, s'ha detallat que s'han repartit un total de 60.000 fullets en cases i comerços i les parades s'han muntat en diferents punts i, així mateix, a través de les xarxes socials, s'han difós 10 vídeos temàtics amb les polítiques dividits en els blocs d'Habitatge, Salut i Serveis Socials, Medi Ambient, Mobilitat Ocupació, Turisme, Llengua i Model Econòmic.
La coordinadora de MÉS per Mallorca i candidata al Consell de Mallorca, Bel Busquets, ha detallat que, en aquest sentit, «Mallorca, Eivissa i Formentera s'han convertit en territoris de defensa de drets socials i civils gràcies als Governs del Canvi i a MÉS», i ha afegit que, així mateix, «encara queda molt treball per fer i per a això, cal sortir a guanyar el 2019 per a guanyar en un futur».
Busquets ha justificat les seves declaracions amb les mesures que s'han dut a terme del Decret de protecció de la Posidònia, la Llei d'Habitatge, la Llei de Fosses, la Llei d'Igualtat, entre altres impulsades pel seu partit.
Per part seva, la número 2 en la llista de MÉS per Palma, Neus Truyol, ha fet referència a algunes de les 60 mesures recollides en el 'Mapa de la feina feta', com són, per exemple, El Molinar Port Petit, salvar les Fontanelles i la decisió del lloguer turístic.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.