MÉS sobre el cas Contractes: «Tenim el comptador a 0 en corrupció»
La coordinadora de MÉS per Mallorca, Bel Busquets, ha expressat aquest dilluns en roda de premsa, que els fets han demostrat que la seva formació és «honesta i que treballa per a aquest país», després de conèixer-se que la causa 'Cas Contractes' (que va investigar a diversos càrrecs de MÉS i va provocar la dimissió d'alguns dirigents polítics) ha quedat arxivada.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ben cert que en el cas contractes no hi và haver delicte. Es un motiu gran d'alegria saber que les dretes i alguns periodistas interessats i sense escrúpols, ja no poden dir que dins MÉS també hi ha corruptes. Però del que es tracte es de comparar-nos amb les democràcies més avançades i no amb el comú dels partits polítics espànyols. Els comportaments dels nostres representants polítics a les institucions, han de ser exemplars.
No digui dois, si se'n anàs na Fina, MÉS perdia un dels seus valors polítics més importants que hi ha ara mateix dins el partit. Diguim romàntic, però un lideratge com el del tàndem Biel Barceló - Fina Santiago serà dificil de repetir
Què faran els nyegos d'aquest món? Es disculparan d'haver escampat merda sobre oersones innocents o seguiran fent de pseudo enfant terrible i de hater de pacotilla?
El cas contractes és una persecució ideològica.
Per acabar-ho d'arrodonir potser caldría demanar perdó públicament a la gent que va ser oblifgada a dimitir sense haver fet res de dolent i que la màxima responsable del desgavell, na Fina Santiago, assumesqui la seva responsabilitat i demostri la seva coherència dimitint.