Busquets, sobre la Llei de Llengües de Casado: «El català ha estat un element de cohesió a les Balears»
Imatge d'arxiu de Bel Busquets, vicepresidenta del Govern i candidata de MÉS per Mallorca al Consell | Foto: E.P.
Palma02/03/19 12:13
Bel Busquets, vicepresidenta del Govern i candidata de MÉS per Mallorca al Consell, ha assegurat aquest dissabte que el català «mai ha estat un problema sinó un factor de cohesió» a les Balears.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Pensionistes: Posau-vos ràpidament la mà a la cartera!
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Conyo! Pensaba que eran la Coixet!
Ell no és d'aquesta terra, i en conseqüència no estima la nostra llengua. Entraria dins la normalitat. El que no comprenc és com gent d'aquí, no estimin ni la nostra terra, que la destrueix, ni la nostra llengua. Que per cert, ens hem de llevar la por a dir-li pel seu nom, el català.
el monolingüe fra-Casado vol mantenir sense la més remota amenaça, l’hegemonia del castellà que és, a fi de comptes, el que de veritat preocupa obsessivament a l’acomplexat, indocumentat i totalitari supremacisme lingüístic espanyol.
Es un dels estigmes propis dels espanyols : la incapacitat vers les llengües forànies. Es pensen que tothom es rendirà a la seva llengua del imperio que es la cuarta más hablada...gràcies al que va dir el pare de l'actual cap de l'estat espanyol : nunca se obligó a nadie a hablar el castellano. Segur? Si tú estaves caçant elefants (amb la trompa és clar) o estaves de viatges i convits arreu, o anant a navegar, què saps tú?
Com que Casado no pot ser bilingüe perque se feria un embull, se pensa que tots som com.ell.