El PP demana al Senat la preservació de «l'autèntica» marca de sobrassada de Mallorca
La senadora del Partit Popular, Catalina Soler, ha defensat aquest dilluns una moció en què insta el Govern espanyol a realitzar les gestions pertinents per a preservar «l'autèntica» marca de sobrassada de Mallorca.
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Xim, sort que he llegit els comentaris abans d'escriure perque hauria repetit el que tú dius. O sigui, que el PP no poden demanar l'autèntica marca de "xorisso" perque ja la ténen registrada per a ells
Si "ses Illes son seves" i no vol que ningú ens ajudi, deu saber quines son ses autèntiques sobrassades, perque ningú més que ella les pasta i perque també deven ser seves.
Molt bé, Sra. Soler. Que no ens confonguin amb els "xorissos" espanyols. Aquí ho feis amb denominació d'origen.