El PSIB aposta per l'habitatge i la mobilitat com a nous pilars de l'Estat del Benestar
Ferrer, Negueruela i Garví a l'acte celebrat aquest dissabte al centre Flassaders de Palma.
Palma16/02/19 13:13
El PSIB-PSOE ha celebrat aquest dissabte al centre de Flassaders de Palma un 'acte obert' per escoltar i debatre sobre propostes en matèria de mobilitat i habitatge, en el marc de la Conferència Política, la qual establirà «de manera participada i oberta a tota la ciutadania» la base programàtica dels socialistes per a les pròximes eleccions.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Llàstima que no apostin per una bona educació de 0-3 anys, i facin tot el possible per treure de damnut les escoletes municipals, que encara queden.