MÉS lamenta la sentència del TC sobre la Llei de Toros però celebra que hi hagi magistrats que discrepin
El diputat de MÉS per Mallorca, Toni Reus, ha lamentat aquest dijous la sentència del Tribunal Constitucional que declara inconstitucionals diversos articles de la Llei de regulació de les corregudes de toros i de protecció dels animals a les Balears, que va ser aprovada el 2017, però ha celebrat que hi hagi quatre magistrats que han discrepat.
«El primer que hem de dir és que evidentment lamentam la sentència però és important fer notar que hi ha hagut quatre magistrats que han discrepat en aquesta sentència i que han defensat que les Comunitats Autònomes puguin regular les seves festes des del respecte als animals», ha assenyalat.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
spain is pain