El vot del PP permet aprovar tres esmenes de Podem per destinar a habitatge 2,7 milions de Turisme
El vot favorable del PP ha permès aprovar aquest dijous tres esmenes de Podem als Pressupostos Generals de les Balears de 2019 per a destinar 2,7 milions d'euros de l'Agència d'Estratègia Turística de les Balears (Aetib) a habitatge a Eivissa i Menorca.
Dos d'aquestes esmenes, destinades a compra d'habitatge per a reconversió en lloguer social, han tirat endavant per vuit vots de diferència. En concret, el resultat de la votació ha estat 32 vots a favor, 24 en contra i dues abstencions.
En la tercera, sobre compra de sòl a Eivissa, s'havia proposat una modificació del text, però el PP s'ha oposat a la redacció i finalment s'ha votat el text original. Ha estat aprovada per només tres vots de diferència (28 a favor, 25 en contra i cinc abstencions).
Posteriorment, la portaveu adjunta del PP ha reconegut que han votat a favor per una «confusió» amb la transacció prevista per a algunes esmenes agrupades de Podem.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.