Isern «no descartaria» pactes amb VOX o Ciudadanos per governar a Palma
L'exbatle de Palma i futur candidat del PP a la batlia, Mateu Isern, ha expressat aquest dimecres que «no descartaria» pactes amb VOX o Ciudadanos per governar a Palma perquè l'important és «parlar del que cal fer i del programa de govern».
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Recordau que Isernva ser el primer batlle que va parlar en foraster en la Festa de l'Estandard! I ja sabem què espera als premis Ciutat de Palma si governa. Isern serà com Bauzà, però al costat de Ciudadanos.
Té fusta de politic espanyol. Els escrúpols no hi son ni se'ls espera i la ètica, es eso de lo que usted me habla...
La bona gent de les clavagueres del "Estado EspaÑol" començan a sortir dels forats, i vegent el que predica VOX, Espanya i la fatxanderia s'esta lluïnt al "casting". Salut i República Països Catalans.
Va bé saber el que pensa fer, no pensava votar-lo però ara segur que no el votaré ni que em subornin, amb aquestes amistats de les quals presumeix tan alegrement