EUIB: «Donarem suport a totes les campanyes que vulguin aturar l’autopista»
Esquerra Unida a les Balears (EUIB) ha fet pública aquest dilluns, a través del seu coordinador general, Juanjo Martínez, l'adhesió del partit al manifest #AutopistaMai, que reclama que no es construeixi l'autopista entre Llucmajor i Campos.
Segons ha informat el partit, des d’EUIB ja havien criticat en diverses ocasions aquestes obres i havia traslladat al Govern del Consell de Mallorca la petició de repensar-se la decisió de construcció d'aquesta autopista.
Així, han recordat que a més del gran impacte paisatgístic i de la consumició de territori que això suposarà, en cas que es dugui a terme l'obra, també podrien sorgir diversos impactes mediambientals i socials més, a causa de la urbanització de diferents àrees, com de la construcció de polígons i centres comercials.
Per això, han afirmat creure que «com més carreteres es construeixin, més cotxes hi haurà, en una illa on s'ha sobrepassat el límit de pressió humana sostenible clarament».
Finalment, Martínez ha declarat que «és clar que EUIB no pot defensar ni acceptar la construcció d'aquesta autopista perquè és una absoluta barbaritat», per la qual cosa donen suport a «totes les campanyes que s'iniciïn per aturar aquestes obres i animen a tota la ciutadania a donar-los suport».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.