Errejón visitarà Mallorca per participar en les estratègies electorals de Podem
El secretari d'Anàlisi Estratègica i Canvi Polític de Podemos, Íñigo Errejón, aterrarà aquest dissabte, 27 d'octubre, a Palma per assistir a les converses del partit sobre les estratègies de cara als escenaris electorals de 2019.
Així ho ha informat aquest divendres el partit, que al seu torn ha detallat que, en una primera part, Errejón acudirà a una reunió privada amb el president del Cercle Econòmic de Mallorca, José María Vicens, al costat de la secretària general de Podemos, Mae de la Concha, i el diputat de Podemos al Congrés, Juan Pedro Yllanes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
crec k PODEM ||*||
Podem o Podemos?, encara no ho tenc clar.