MÉS per Mallorca dóna el sus a la segona fase del procés de primàries
MÉS dóna el sus a la segona fase del procés de primàries | Foto: MÉS per Mallorca
«El nostre compromís és transformar Mallorca perquè sigui més justa, més verda, més lliure i més feminista. I amb aquest objectiu necessitam la vostra participació», ha assenyalat la coordinadora de MÉS per Mallorca, Bel Busquets a l'inici de l'assemblea general de la formació que s'ha celebrat aquest divendres a Santa Maria. L'objectiu de la trobada, segona han explicat, ha estat aprovar el nou reglament per les candidatures al Parlament, al Consell i al Parlament europeu.
Busquets ha agraït de forma anticipada a totes les persones que «donaran un passa» endavant per presentar-se a les llistes del Consell i del Parlament autonòmic i europeu. En aquest sentit l'altre coordinador de la formació ecosobiranista, Guillem Balboa, ha aprofitat per recordar «la bona gestió» que ha duit el seu partit, segons ell, a les diferents institucions.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
MÉS sembla que salvant alguna excepció, a nivell general và bé i s'esforça per a facilitar la integració de tota l'esquerra sobiranista i transformadora, però alguna cosa falla, no es veuen senyals de la unitat necessària. Entenc que sobren massa prevencions i desconfiances en tots els partits d'esquerres per obrir-se cap a la participació de la massa de votans que tenen i aconseguir la unitat que tots els votans d'esquerres desitgem.