Armengol: «Amb Pablo Casado ha guanyat l'extrema dreta dins el PP»
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha declarat aquest dimarts, en relació a l'elecció de Pablo Casado com a nou president del Partido Popular: «sembla que ha guanyat l'extrema dreta dins el PP i això no és una bona notícia».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pablo Casado va DIR FERIA UN GIR CAP A LA DRETA Cosa ben imposible JA QUE NO JA EN TOTA LA UNIO EUROPEA Cap altra partit Politic tan de DRETES Con els . Per lo tan el UNIC GIR Que vol fer es un gran GIR CAP A LA EXTREMA DRETA Con han fet alguns paisos de Europa . AIXO SI ES UN PERILL Real ,,UN GIR A LA DRETA Els que SON DE DRETES HA HA QUE EN PIXU ..