Cospedal dedica el doble de pressupost al Dia de les Forces armades
El Ministeri de Defensa espanyol dedicarà aquest any més de 730.000 euros als actes centrals del Dia de les Forces armades, que se celebrarà aquest dissabte a Logronyo presidit pels Reis espanyols. Aquest espectacle costarà el doble del que va costar l'any passat, quan es va celebrar a Guadalajara.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Falta el comentari abans d'aquest sobre l'economía espanyola i la detenció de Zaplana. Salut i República, que és llibertat.
Bono, bono, qui ho diría un nebot amb una tía, ara resulta que també han detingut José Enrique Fernandez de Moya, ?? qui és aquest ?? afarrau-vos, el numero dos del ministre Montoro, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Supos que demá ja l'heuran donat de baixa, ¿¿per depressió?? no, per corrupció. Aplicau-lis la "Ley de Partidos" de una PPuta vegada. Salut i República, i fora els CORRUPPTES de la nostra vida i de la política, que l'han feta merda.