MÉS proposa el 4% d'IVA per a productes d'higiene femenina i que es «posi fre» a la 'taxa rosa'
MÉS per Mallorca ha registrat en el Parlament una Proposició no de llei (PNL) en la qual proposa al Govern que redueixi al 4 per cent l'IVA en productes d'higiene femenina com tampons i compreses i que es «posi fre» a la 'taxa rosa'.
Així ho ha explicat aquest divendres la diputada de MÉS per Mallorca Joanaina Campomar, qui ha detallat que també se sol·licita que els bolquers, tant per a infants com per a persones majors, redueixin l'IVA fins al 4 per cent. «És una injustícia perquè són productes de primera necessitat», ha exposat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Otra buena iniciativa de mes pero Catalunya, aunque no simpatizo para nada con ellos, cuando tienen una buena idea se la reconozco (es lo que tiene el no profesar ningún credo).