Losantos lamenta que el Govern espanyol sigui «covard» per no bombardejar Barcelona
El periodista espanyol de 'esRadio' Federico Jiménez Losantos ha realitzat aquest diumenge polèmics comentaris sobre Catalunya. El locutor ha criticat que el «Govern de Mariano Rajoy no sigui capaç de demostrar que hi ha avions per bombardejar Catalunya». A més, el mateix periodista ha lamentat que el govern espanyol hagi «permès» que Quim Torra hagi estat investit 131è president de la Generalitat de Catalunya.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Realment sigui quin sigui el missatge que està contestant Losantos, mereix una denuncia.
Amigo Losantos se te va la cabeza...
Posaria mecions amb un bon sopar a un bon restaurant, que a aquest, en Campos no el denunciara, ni per odi, ni per apol.logia del terrorisme, ni per incitar a destruir Catalunya i als catalans. Poden començar a apostar.
-O sigui que el Valtonic ha d´anar a la presò per els seus comentaris d´una cançò i el tal Losantos diu lo que diu i res de res, dons vaixa ja tenim un àltre generàl Espartero en potencia (ja saveu, el que déia que Barcelona es tenia que bombardeixà cada 50 anys). -Pero clar, aquí la justícia no te res a dir.-Fantastic.
I aquest element no va a la presó probablement perque no ho ha dit cantant un rap. Oi de justícia
Primer insta a sequestrar a alemanys que venen de vacances a Mallorca i a posar nombes a les cerveseries de Baviera. Ara li agradaria que bombardejàssin Bercelona... Però a aquest fatxa no li passara res i per aquest motiu: perque és un fatxa, dels que tenen sequestrat l'estat espanyol des-de fa més de vuitanta anys. La presó només és pels tuitaires, rapers, titellaires i, per descomptat, pels catalanoparlants i pels bascs. No en faltaria d'altra! Som a una "democràcia"
Aquest tío es un impresentable. Ja se que la fiscalia no farà res, segons ells això no es apologia del terrorisme, ni delicte d’odi ni res de res... En canvi en Valtonic a d’ingresar a la presó
Supos que la fiscalia també actuarà per incitació a l'odi. O pot ser si la fiscalia no ho fa, ho faci qui va denunciar Valtonyc.
Ai, Si sa mare hagués avortat! Quin favor a la humanitat!
Tan petit, tan petit era en tots els sentits que la boca li feia pudor de peus.