La Policia espanyola té la voluntat d’entrar a les escoles de l’Estat a fer propaganda
Aquest diumenge passat 6 de maig, des del compte oficial de Twitter de la Policia espanyola es va fer pública una pregunta oberta que deia: «Vols que els nostres agents visitin el teu ?cole? per aprendre sobre prevenció i seguretat?». La publicació ja no apareix en el perfil del cos policial. Potser les respostes no els agradaren gaire, ja que ràpidament els usuaris d?aquesta xarxa social digueren la seva. Molts recordant les actuacions policials a Catalunya el dia 1 d?octubre.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I qui és la policia espanyola, perque sense que s'hagi produit cap delicte, ni tampoc per donar cap xerrada sobre seguretdt, anar a adoctrinar a uns nfants que no son fills seus, ni tenen cap responsabilitat sobre ells.
Segurament volen passar les imatges als infants de l'1-O per dir-lis "veis lo que os pasara si de maypres sois indepes," i aixó va ser proporcionat, "si nos desmadramos" ¿¿-??
-Veig que encare els hi dura els efectes del,.....a por ellos oe, oe, oe.......(no gràcies millor que no vingueu)