La policia espanyola deté els dos mossos que acompanyaven Puigdemont
La policia nacional espanyola ha detingut aquest dimecres els dos mossos (Xavier Goicoechea i Carlos de Pedro López) que acompanyaven dissabte Carles Puigdemont, quan va ser detingut a Alemanya.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Claro Remigio ... lo que tu digas.
Ja tenim dos herois nous. És que la República Catalana és un niu de coratge, ciutadania i patriotisme. Protegir el seu Honorable President perseguit per part de l'exèrcit ocupant del seu país, és de ser uns "Traperos". Glòria a la Catalunya Republicana. Lliure, democràtica i sobirana. Visca la Trinitat Catalana. Tres països una sola nació.
Acabaran tancant a tota la Catalunya independentista a la presó, perque pugui governar la dreta.