Les Balears prohibiran l'accés de vehicles dièsel a partir de 2025
Les Balears prohibiran l'accés de vehicles dièsel a partir de 2025 i el de la resta de vehicles tèrmics des 2035, amb l'objectiu d'aconseguir que el 100 per cent dels vehicles que circulin en les Illes siguin elèctrics per al 2050.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una altra mallorquinada. Las normas han de esser claras, aquesta ès massa permissiva i dilatant, no serà efectiva. Bastaria aplicar la llei a partir del dia 1 de juny on tots els vehicles nous per a transport de personas han de esser electrics, silenciosos fins a 32dB, velocitat superior a 5 km/hora i inferior a 25 km/hora.
Molt bé, ja era hora que algú se posas les piles amb aquest problema. Aposta per el transport públic, també des de Madrid, que falta ens fa.