Company acusa Armengol de ser «una mala negociadora a Madrid»
El president del PP a les Balears, Biel Company, ha acusat aquest dijous a la presidenta del Govern, Francina Armengol, de ser «una mala negociadora a Madrid» i ha dit que, en tres anys, «ha deixat perdre 570 milions d'euros en beneficis fiscals per a les empreses i ciutadans de les Balears».
Així s'ha pronunciat en relació al rebuig a la proposta de Règim Especial de les Balears (REB). Segons ha informat el PP, Company ha acusat també de «mala negociadora» a la consellera d'Hisenda, Catalina Cladera, perquè ambdues el 2015 digueren que 'no' a «la proposta de REB que avui negocien només perquè l'havia fet el PP».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És que és MADRID. des de sempre que no negocia... El cas de Catalunya, ja faria temps que estaria resolt, no?
Havíeu sentit cinisme més gran, tu ho frenes, per després donar la culpa als altres!
No com a ell, que a la foto de família del PP ni se'l veu.
I el PP "negocia " tan bé, que quan al Senat es tracta una pujada del descompte aeri pels residents a les Balears, voten en contra. I ja no vull ni anomenar el numeret posterior amb la frase tan boxornosa de "les illes son meves!, meves!". Si almenys tingués una mica de vergonya i callas!
No seràn els teus amics de Madrid què se’n riuen del ball i els balladors!,,