L'Audiència Nacional espanyola cita Oriol Junqueras
El vicepresident del Govern de la República, Oriol Junqueras, ha rebut aquest dimecres la citació per comparèixer davant l'Audiència Nacional espanyola per un «presumpte delicte de rebel·lió».
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En aquesta ocasió tot lo món podrà veure la cara del veritable franquisme espaÑol. Si algú en dubtava, ara el veurà en carn i ossos. Fora sa dictadura franquista !
Y como un corderito, ya está en Madrid.
Jo crec que de tots els que demà declararan a Madrid, pocs o ningun tornaran cap a casa, faran com amb els Jordis. Es el que volen fer i ho faran, tota la justicia a Madrid està comprada pel PP
Fa igual si se presenta o no se presenta an el TOP (Tribunal de Orden Público). La legalitat castellana, alias espanyola, ès il·legitima a Catalunya. La legitima legalitat a Catalunya ès la de la República Catalana.
L'"Audiencia nacional", tribunal especial de l'estat imperialista espanyol i hereu del franquista TOP, és l'exemple paradigmàtic de l'oxímoron "justícia espanyola".
No esperem res de l'estat espanyol: el seu objectiu és l'anorreament de la nostra nació. Prou de queixar-nos; dediquem les energies a alliberar-nos-en.
Lo bo de tot plegat és que ara surten tots els fatxes d'Espanyistan.