Un altre lapsus deixa Mariano Rajoy en evidència
Fa una setmana que el president de l'Estat espanyol va declarar davant de l'Audiència Nacional d'Espanya, convertint-se així en el primer president del Govern espanyol a fer-ho. En aquestes declaracions Rajoy assegurà, en més d'una ocasió, «No m?he ocupat mai de cap qüestió de comptabilitat» quan li demanaren pels sobresous dels alts càrrecs del PP o pel cas Gürtel.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja està bé que es pensin que sóm imbècils: els "tresorers" rebien empresaris al seu despatx, just devora el del sr. Mariano i en Correa ja ha declarat que es movia pero la seu del PP con si fos casa seva: si no se'n va assebentar, "malo" i si ho sabia, pitjor.
Tenc por que algun dia no arribem a tenir un govern que prohibeixi les hemeroteques, pel fet que de tant en tant fan quedar en ridícul els polítics que voldrien que els seus errors passats quedassin ignorats per sempre.