Continuen les baixes al PP: ara abandona Gari Durán
L'exsenadora del Partit Popular Gari Durán ha demanat aquest dilluns la seva baixa com a afiliada del Partit Popular per «discrepàncies amb el gir ideològic» que, al seu judici, «s'ha consumat»e al XVIII Congrés Nacional que la formació va celebrar fa deu dies a Madrid.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si. És bastant méés guapa que la seva ex-companya i tocaia bocamolla del Parlament.
No em negareu que te el seu punt aquesta dona, esta buenorra com diuen, llastima que siga del PP, la feia mes intelligent.
-Es lògic i coherent que cada vegada es produeigin més baixas ja que la gent inteligent del PP illenc comensa a está farta de las decisións i política que volen aplicar els dirigents del partit en el cual domina en excés l´ala masa més dretana. - Evidentment la gent mes moderada que doneu aquet pas sereu tratats inmediatament de "catalanistas" lo cual ha de ser un honor por voltros ja que si no es así vol dir que esteu d´acord en las proclamas incendiarias que expresan continuament las "hordas mesetarias" i els seus cosins germans el gonellistas illencs.
Si fos coherent s'afiliaria a Familia i Vida. Però supòs que un partit tan minoritari no deu tenir abastament de glamour.
Unos van y otros vienen. Asi es la vida. De momento el PP es el partido con más afiliados de España.
Molts bé! Una radical anticatalanista i del círculo manco!!
I, qui és aquesta?