El GOB «aplaudeix» l’aprovació de la protecció d’Es Trenc
El GOB «aplaudeix» l’aprovació de la protección d’Es Trenc i el salobrar de Campos | Foto: GOB
Palma14/01/17 0:00
El GOB ha aplaudit aquest dissabte la decisió del Consell de Govern d’aprovar l’avantprojecte de llei de creació del parc natural d’Es Trenc - Salobrar de Campos, donant «una passa important» cap a l’aprovació definitiva que ara haurà de discutir el Parlament.
També a Illes Balears
- Avícola Ballester, Marga Prohens i Rafa Nadal, premis Ciment del GOB
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Iniciativa perquè els restaurants amb estrella Michelin incorporin el català: A les Balears, només 2 dels 15 tenen el web en la llengua pròpia
- L'Assemblea de Docents llança un manifest contra les mesures pactades pel PP i l'extrema dreta
- Assemblea de Docents: «Els acords de PP-Vox, quan arribin als centres, seran paper banyat»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt bona notícia. @Tomeu: Crec q no cal ser tan tiquismiquis amb les errades, tothom pot equivocar-se quan escriu (juraria que tots ho feim!). A més, en aquest cas, "agilitzar" és correctíssim (http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=agilitzar&operEntrada=0) Per què hem d'anar sempre a punyir? Enten-me, no dic que no s'hagi d'escriure bé, però tot i revisar-ho -amb suport informàtic, manualment...- sempre hi pot haver alguna coseta -com la "protección"-. Alegrem-nos de la notícia.
Agilitzar, no. Agilitar, sí.
protección = protecció