Editen un vídeo amb les conseqüències negatives del turisme
La Cordinadora Llibertària de Mallorca i el Front Comú en defensa del Territori han editat el vídeo ‘Tot inclòs. Danys i conseqüències del turisme a les nostres illes. Estiu de 2015’, amb el qual volen mostrar les conseqüències negatives del turisme.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Visca el turisme de llogar habitacions a casa, aquest deixa reparteix millor els beneficis, que són per a tots els que ho fan ben directament, és més net i sostenible, gasta al petit comerç, restaurants, supermercats i tots hi guanyam. Acabem amb el monopoli dels grans hotelers que només els engreixa a ells, acabem amb el fet que el turisme serveixi per "mantenir Espanya" però tenir-mos a noltros fets un pelleringo. Aprofitem per a noltros d'una vegada allò que tenim, alhora que ho conservam perquè duri.
A més de turistes ha omplert la nostra terra d'immigrants que, la majoria, no se volen integrar de cap de les maneres, Jo visc Fora Mallorca i cada vegada que vénc me sent més estrany a la meva terra i la de tots els meus avantpassats. Així que les meves vingudes són de cada vegada més espaiades. Ara ja fa tres anys que no faig acte de presència per l'illa. I enguany no pens venir.
Aturem el turisme de mases. Prou pressió sobre la població i el territori. Millorem la qualitat de vida amb un desenvolupament sostenible.
La Cordinadora Llibertària de Mallorca i el Front Comú en defensa del Territori. I aquets qui son i que representen?