El PSIB tampoc renuncia a la presidència del Consell de Mallorca
El cap de llista del PSIB al Consell de Mallorca, Francesc Miralles, ha dit avui que no ha renunciat a la presidència de la institució insular, l'organigrama de la qual començarà a abordar-se dilluns.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
12 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En veurem de grosses. La cosa s'embruta. Hi ha molta comendera i molta por a perdre la cadira. Tots ben iguals.
Mallorquí dels Països Catalans: Dret a decidir = Autodeterminació.
fora catalufos!
Fora botiflers!!!
Ja me veig quina serà la darrera frase dels socialistes: Si no vos agrada així, pactarem amb el PP. I amb aqueix pacte, Mallorca desapareixeria, però el PSOE també.
Quien mucho abarca poco aprieta. S'estan cercant quedar amb els calcons baixos...
Els socialestes s'aprofiten de la situació, perque saben que MÉS i Podem se sacrificaràn, per tal de que no torni governar el PP i que destrossi definitivament les Illes i les vides dels illencs. Un egoístes que farà que a les properes eleccións, tenguin uns resultsts encara més magres, que els de les passades.
Au idò, que se'l confitin. Amb el resultat de pena que han tret... No ho han entès o se fan els beneits?
Propos titular alternatiu: "El PSIB no renuncia a que els seus socis l'enviin a porgar fum"
Em pensava que no s´avien de barellar per ses cadires...