Ajornada la declaració del batle d'Alaró fins al pròxim 14 de maig
El Jutjat d'Instrucció número 3 d'Inca ha ajornat fins al pròxim 14 de maig, deu dies abans de les eleccions, la declaració com a imputats l'alcalde d'Alaró, Joan Simonet, la regidora de Neteja i Esports, Maria Antònia Cifre, i una responsable d'àrea, Dolors Alzamora, encausats tots tres arran de la situació de fustigació i assetjament a la qual haurien sotmès a una treballadora de l'Ajuntament.
Els tres imputats estaven citats aquest dijous i aquest divendres, si bé finalment les compareixences han estat suspeses i posposades. Tots ells van ser encausats després que la jutgessa admetés a tràmit la querella interposada per la treballadora. Sobre els querellats pesen presumptes delictes d'assetjament laboral, contra la llibertat sindical i lesions.
Simonet és, a més, el director gerent del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Balears (Fogaiba), dependent del Govern, i va ser l'any passat presentat com a candidat del PP a la seva reelecció. Com a primer edil, si bé finalment, després de la qual és la seva segona imputació, concorrerà a les eleccions municipals del 24 de maig a través d'una nova agrupació política, Junts per Alaró.
La querella
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.