algo de nubes
  • Màx: 26°
  • Mín: 20°
26°

Acord entre Mas i ERC perquè Catalunya celebri eleccions al març

Mas aquest divendres. | MARTA P

ERC ha accedit a que la llista electoral que encapçali el president de la Generalitat, Artur Mas, sigui «transversal» --aglutinant als independents que estiguin a favor del procés soberanista-- però demana a canvi convocar les eleccions catalanes per al març, abans de les municipals de maig.

Així ho ha manifestat en roda de premsa a ERC la 'número 2' del partit, Marta Rovira, que ha instat Mas a «no demorar les eleccions perquè és urgent prendre una decisió sobre el que volen ser els catalans en el futur».

L'acord entre Artur Mas i ERC no està tancat, però sí «pràcticament» encarrilat, i encara segueix havent-hi diferències entre les dues parts, que Rovira no ha detallat pel bé de la negociació, ha d

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Albert, fa mes de 8 anys

Francia a sufrió un ataque de quienes quieren acallar la libertad y la democracia. Huyamos de los fascistas totalitarios que nos dicen que lengua debemos hablar. Sr fascista, mi respuesta es NO QUIERO,!,. Y no le quepa duda...PODEMOS cambiar las cosas.

Valoració:-2menosmas
Per Aquí, en català!, fa mes de 8 anys

Compatriotes:

Que no ens imposin, també en aquest fòrum, el LEPE (Lengua Española Propia de España...), conegut a l'Aragó amb el nom de LAPOLLA (Lengua Aragonesa Propia de Otros Lindos Lugares de Aragón...) *. Deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en "la llengua cooficial distinta del català" ** i si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari o, dit d'una altra manera, no permetem que ningú -evidentment mal educat- pugui considerar el català com inútil i innecessari ni que pugui prescindir d'aquest idioma en el territori on és l'única llengua pròpia.

*S'ha d'advertir que aquestes denominacions no són una burla cap a la llengua castellana ni tampoc cap als espanyols en general, sinó un "homenatge" adreçat només als espanyols que, avui (10-1-2015), continuen menyspreant el català anomenant-lo -i això no és broma- LAPAO (segons ells: Lengua Aragonesa Propia del Área Oriental).

**Un altre "homenatge", aquest pic a en Rafel Bosch que va utilitzar una expressió similar per tal d'amagar el nom de la nostra llengua.

Valoració:7menosmas
Per Nachete, fa mes de 8 anys

Me parto...je je, el fracaso va a ser mayor que el 9N....y mira que es difícil superarlo...

Valoració:-1menosmas
Per mallorquin, fa mes de 8 anys

Jajjajja, dos tontos catalufos muy tontos

Valoració:-1menosmas
Per Albett, fa mes de 8 anys

Por fin una buena noticia. Salvo que estos fascistas se echen para atrás que no creo. Ahora SI, ahora PODEMOS cambiár las cosas, CLARO que PODEMOS.

Valoració:0menosmas
Per "Castella mos roba", fa mes de 8 anys

Adéu Castella.
Ja podré dir "Adiós, Castilla".

Valoració:15menosmas
Per Tià, fa mes de 8 anys

Uf, ja era hora.

Mentrestant, amb les vostres picabaralles, calcades de les que hem patit aquí entre Més i ERC balear, heu fet perdre l'enravenada a molta de gent.

Tant de bo que el mal que heu fet es pugui remuntar.

I, si no serviu com a polítics, au cap a cases i deixau el lloc a gent més eficaç que vosaltres.

Valoració:17menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente