EU denuncia que el Govern afavoreix l’ensenyament privat
Esquerra Unida denuncia que el Govern afavoreix l’ensenyament privat mentre es degraden els centres públics, després que la Conselleria d'Educació anunciàs un increment de 4 milions més per als centres privats concertats amb què s’han augmentat concerts.
Maribel Alcázar, nova coordinadora d'EU Palma
Esquerra Unida de Palma va celebrar aquest dissabte la seva assemblea per aprovar els informes polítics i de gestió, així com per renovar la comissió política i la coordinació de Palma. Valoram els resultats com a molt positius, tant per la participació i el debat entorn dels documents presentats com per la renovació de la comissió política.
Alberto Garzón (IU): «La meva proposta passa per un espai compartit, es digui Guanyem o com sigui»
Alberto Garzón (Logronyo, 1985) és el responsable de política de convergència d'Izquierda Unida (IU). Hi ha qui el veu com el substitut de Cayo Lara. Avui és a Palma.
EU qualifica Bauzá com «un antisistema d'extrema dreta»
L'últim ple del Parlament deixà interessants reflexions del president del Govern, José Ramón Bauzá, especialment pel que fa al seu compromís amb mantenir el trilingüisme, tot i la suspensió cautelar decretada pel TSJIB.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»