Notícies relacionades
Els socialistes denuncien l'aparició d'una pintada feixista a la seu del carrer Miracle de Palma
El PSIB-PSOE va condemnar aquest dilluns una pintada feixista que aparegué a la seu del carrer Miracle de Palma. La formació considera aquest fet “un atac a la democràcia i a la llibertat d'expressió de tots els i les socialistes”.
Una pintada davant Son Moix, possible detonant de l'atac al Casal Voltor Negre
Una pintada apareguda davant de l'estadi de Son Moix hauria pogut ser el detonant de l'atac d'una dotzena d'ultres contra el Casal Voltor Negre. La pintada amb el lema “Gràcies Cerdà” va aparèixer divendres dematí i hauria estat atribuïda a un grup de suport de l'Atlètic de Balears.
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?