Fina Santiago abandonarà la política institucional
La coportaveu de MÉS al Parlament, Fina Santiago, ha anunciat que no es presentarà a les primàries obertes de la coalició i que deixarà la primera línia, en considerar que "8 anys de dedicació a la política institucional són suficients". "No hi ha d’haver polítics professionals, hi ha d’haver limitació de mandats", ha expressat Santiago.
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot va començar a anar malament quan en Damià Pons va enxufar un ninyato que nom Pere al Consell de Mallorca. De llavors ençà en l'única esquerra que ens serveix ha prevalgut el càrrec polític a la vàlua intel·lectual.
Molt ben fet, un no es pot perpetuà en la vida política, a veure si en Barceló i en Lladó segueixen les seves pases. Enhorabona Fina, ets un exemple.
Adios, guapita de cara!