Sus al judici contra Katiana Vicens
Katiana Vicens, amb el líder estatal del sindicat, Ignacio Fernández Toxo, arribant als jutjats de Palma | Foto: UGT Balears
Els jutjats de Via d'Alemanya acullen avui la vista judicial contra Katiana Vicens. La líder de CC.OO. està acusada d'un delicte contra els drets dels treballadors i de danys materials per rompre un vindre d'un autobús durant un piquet informatiu de la vaga general de març de 2012. La Fiscalia sol·licita per a ella quatre anys i mig de presó.
Vicens ha acudit als jutjats, al voltant de les 9:30 hores, acompanyada per Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CC.OO. També hi eren devers 40 personalitats del món sindical d'arreu de l'Estat, que han cridat consignes com «tots amb Katiana». A més, també han fet arribar el suport de Cayo Lara, líder d'IU i Maria Luz Rodríguez, secretària de Treball del PSOE.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.