Ana Torroja, condemnada a un any i tres mesos de presó per frau a Hisenda
La cantant, afanyant-se pels passadissos, abans d'accedir a la sala on serà jutjada. | Teresa Ayuga.
Palma09/04/14 0:00
La qui va ser vocalista del grup Mecano, Ana Torroja, ha acceptat una condemna d'un any i tres mesos de presó, que seran substituïts per una multa de 9.000 euros, i al pagament d'altres 477.600 euros, després d'admetre haver defraudat a Hisenda durant els anys 2003, 2006 i 2007 pel que fa a l'impagament de l'IRPF.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja que tothom ha de pagar tant si vol com si no, els politics donarien un poquet menys de mala imatge si enlloc de tributar només un 1 % dels seus emoluments, ho féssin com la resta dels mortals amb el percentatge que els correspòn . No es pot exigir honradesa a una ciutadania quan els governants fiquen les màns i els peus al calaix dels doblers públics, i fer-se una tributació a mida per ells, és com a poc una inmoralitat.
"Qui fora vocalista", Equivalent a "la qui seria vocalista", i encara escrit "fóra". Deu voler dir, de fet, "la qui va esser vocalista". En lloc d'esmolar feim osques, responsables del Balears.