La defensa de Munar reclama al Suprem que li facin un judici «just»
L'expresidenta del Parlament i del Consell, en una de les seves últimes visites als jutjats de Palma | Foto: J. Torres.
Palma26/03/14 0:00
La defensa de l'expresidenta del Parlament balear i del Consell de Mallorca, Maria Antònia Munar, ha sol·licitat al Tribunal Suprem (TS) que es repeteixi el judici per la venda irregular del solar públic de Can Domenge perquè la seva condemna estava «dissenyada» abans de produir-se el judici, tot i la falta de proves.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Según aprendí en la facultad, si no hay pruebas no hay delito! Por mucho que digan. Hoy vemos en los medios de comunicación como una persona condenada a 2,5 años, ha sido absuelta al aparecer nuevas pruebas. Lo acusó únicamente la víctima. Lástima que el condenado no lo haya visto por haber muerto en prisión!! La prensa no dice las causas, pero nos lo podemos imaginar... La que lo acusó se puede meter sus disculpas donde le quepa. Pasará lo mismo con MAM???
tiene guasa el asunto...