Notícies relacionades
'Avui NO és un dia normal' a l'IES Berenguer d'Anoia
'Avui NO és un dia normal' a l'IES Berenguer d'Anoia. Divendres es va notificar a l'exdirector del centre, Pere Morell, que aquest dilluns s'havia d'incorporar com a docent a l'IES Son Pacs on té la seva plaça.
Els directors es manifesten avui contra l'estratègia “intimidatòria i repressiva” del Govern
Els equips directius dels centres educatius continuen la lluita. Els directors de primària i secundària es manifesten avui, a les 17:00 hores davant el Consolat de Mar, per mostrar el suport amb els companys expedientats i denunciar l'estratègia “intimidatòria i repressiva” del Govern Bauzá.
El conflicte educatiu ja s'ha saldat amb les dimissions de 13 directors, 13 secretaris, 38 caps d'estudis i 95 caps de departament
El conflicte educatiu ja s'ha saldat amb les dimissions d'un total de 13 directors, 13 secretaris, 38 caps d'estudis, 95 caps de departament, segons ha calculat l'Assemblea de Docents.
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»