Madrid no valorarà la petició d'indult de Matas fins a ser informat pel tribunal i la Fiscalia
A l'any 2000, Gallardón oferí una roda de premsa a Palma com a president de la Comunitat de Madrid, amb Jaume Matas i Rosa Estaràs d'amfitrions | Foto: Efe
Madrid11/12/13 0:00
El ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón, ha rebutjat aquest dimecres fer cap comentari sobre l'indult que l'expresident balear Jaume Matas hauria sol·licitat a l'Executiu central fins a no rebre els corresponents informes de la sala competent i del Ministeri Fiscal.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Qui té facultat per indultar un condemnat per un tribunal popular? El cap d´un govern que governava quan el reu era ministre de medi ambient? Si indulten el més corrupte, també poden indultar els dels altres partits, com UM, o els pederasates, o assassins, o monarquies, Ah, És aquí on volíem arribar? Més li val poder tornar anar pel carrer sense por que l´esperin darrera una cantonada! En Barrabàs va ser indultat, però abans havia passat per la presó. I ho va ser per Pasqua, no per Nadal.
Si li donen l'indult, "apaga y vámonos".