Antonio Gómez: «el tancament d'IB3 és impensable»
Palma06/11/13 0:00
El vicepresident del Govern, Antonio Gómez, ha assegurat avui que «el tancament d'IB3 és impensable», sobretot perquè l'Executiu ha assolit en aquesta legislatura una gestió financera «viable» de l'ens públic i perquè el seu objectiu és potenciar el sector audiovisual de les Illes.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però encara té publicitat. La publicitat per medias públics aufega a la media privada.
La IB3 (ràdio i televisió) actual serveix per a bilingüitzar i folkloritzar, per tant, espanyolitzar. És molt perjudicial per a la nostra llengua i la nostra cultura.
Sincerament, est seria un de les despeses (NO L'ÚNIC) que eliminaria dels pressupostos de Balears: assessors, ajuntaments, despesa institucional en monarquia, però també mitjans de propaganda com al cap i a la fi és una televisió. Per a informació local és suficient internet. *PD: Heu mirat de sortir de Balears en Nadal? No tenim connexions aèries i els preus són un robatori. Per a les coses importants la política no ofereix solucions. Mai més aniré a votar
Hi ha diverses maneres per a tancar una televisió pública. Una d'elles és fer que la programació sigui dolenta i fer baixar l'índex de persones que la veuen. Sembla ser que IB3 va en aquest sentit.
.....tenir-lo a vostè en el Govern també era impensable!!!
La tancaran quan ja no sigui útil per ells, com passa a València. Quan ningú, nimgú la miri, la tancaràn, abans que pugui ser útil per qualque altre.
és el portal que tenen per a la manipulació, i a més al PP li surt de franc, a càrrec dels pressuposts de les Illes Balears.
I com farien propaganda i publicitat del Govern Bauzá, si la tancaven? Per a mi, quan vulguin. Jo no la mir mai! Retallen la veritat per allà on volen quan els interessa. Ens podem fiar?
ib3 fa molt temps que es un cadáver. Els professionals submisos que encara hi treballen seguirán les pases de la tv valenciana!. Nomes les queda per dignitat seguir les passes dels docents.
sobre tot perque és la seva arma política