#16S: vaga indefinida a l'educació
Concentracions al País Valencià en suport als docents balears
Desenes de persones es van concentrar ahir davant les seus del PP a València i Castelló i a la Casa de les Bruixes a Alacant, en suport a la vaga indefinida de docents a les Illes. La Comissió de Suport amb la Vaga Indefinida, que aplega unes 80 entitats sindicals, socials, culturals, va convocar aquesta nova acció en la tercera setmana de vaga indefinida.
És el tercer acte que convoca aquesta plataforma al País Valencià. El 16 de setembre, el primer dia de vaga, es va dur a terme una manifestació pels carrers de València. Una setmana més tard, el Teatre Micalet de València s'omplia per escoltar la veu dels protagonistes de la convocatòria de vaga i ahir una nova concentració mantenia el suport del País Valencià als companys i companyes en lluita a Balears.
Representants de STEPV, que van acudir a la històrica manifestació a Palma diumenge passat, van explicar, en la concentració de València, de primera mà la situació que s'està vivint a Balears i van recordar que la lluita de les Illes també és la nostra lluita.
També es va insistir en la necessitat de donar suport econòmic a les caixes de resistència obertes per poder mantenir en marxa la vaga indefinida.
També a Illes Balears
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Denuncien el desplegament policial a la protesta contra la massificació i que s'identificàs manifestants
- Més per Menorca critica que el PP financi el transport de joves mallorquins a Sant Joan mentre nega ajudes per a les excursions escolars a Menorca
- Concentració a Palma en defensa de l'escola pública: «Ni una plaça pública menys»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.