Notícies relacionades
vaga ensenyament setembre 2012
Renuncia, abans de prendre possessió, el nou delegat d'Educació de Menorca
El professor de Religió i diaca laic Guillem Ferrer Monjo (Ciutadella, 1970), exdirector de Cope-Menorca, ha renunciat a exercir el càrrec de delegat territorial d'Educació a Menorca.
vaga ensenyament setembre 2012
Educació suspèn de sou i feina tres directors per no voler aplicar el Decret de llengües
La Conselleria d'Educació ha suspès de sou i feina tres directors de Secundària per no voler aplicar el Decret de tractament integrat de llengües (TIL). Concretament, es tracta dels responsables de l'IES Joan Ramis i Ramis, IES Cap de Llevant i IES Pasqual Calbó i Caldès, tots ells de Maó. • El comunicat fet públic pel Govern
El nou delegat d'Educació a Menorca serà un religiós
El nou delegat de la Conselleria d'Educació a Menorca serà Guillem Ferrer Monjo (Ciutadella, 1970), un religiós ordenat diaca el passat 20 d'octubre.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí