Educació no vol ara rebre consultes de les famílies
Palma18/06/13 0:00
La Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats no vol ara rebre consultes de les famílies. Educació ha rebutjat aquest dimarts la iniciativa que FAPA Eivissa ha traslladat a les famílies segons la qual es crida a saturar el correu electrònic educarenfamilia@caib.es.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que se'n penediran, que se'n peneden, ja, d'haver-se girat contra el propi país! La pagaran tan cara... S'han marcat per a tota la vida. Qui la fa, la paga.
La Conselleria no contesta els correus a les famílies!!! es fan propaganda gratuïta i realment no fan servir aquesta eïna! Jo he enviat dos correus i no me'ls han contestat... a vore, que s'aclareixin, volen que els hi enviem correus (que no ens contesten) o no volen que els hi enviem???
Si la hipocresia i el cinisme volassin, no veuriem el sol.
Jo també apel al respecte cap els Pares i professors que demostra no tenir la consellera....