retalls a sanitat
Querella contra el Govern per homicidi imprudent d'Alpha Pam
Al ple de Santa Margalida es demanà que s'investigàs la mort del jove i s'indemnitzàs la família | Foto: E. BALLESTERO
Palma15/06/13 0:00
Les organitzacions Drets Humans de Mallorca, la Confederació General del Treball de Balears (CGT-IB) i l'Associació de Senegalesos de Mallorca (Asema), representades per l'advocat Pablo Alonso de Caso, presentaren ahir una querella contra el Govern per haver comès homicidi imprudent i altres quatre delictes relacionats amb la mort d'Alpha Pam.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un diu "senzilla de curar"! La tuberculosi ès mortal fins a més del 50%. No se cura amb medicines. Se cura o millor dit se inactiva amb una nutrició adequada amb vitamines com la D i A i molt de sol. Passar hiverns a Mallorca resulta perillós per els tuberculosos. Quasi tots els negres africans tenen latent la tuberculosi. Aquesta víctima que se menciona hagués durat més àl seu país, tal vegada hagués arribat a vell com la majoria de negres africans que tenen una suficient alimentació. A Africa equatorial i tropical la tuberculosi mata per insuficient nutrició i à Europa per insuficient insolació.
Ningu mereix morir d'una malaltia tan senzilla de diagnosticar i tan sencilla de curar. La tuberculosi la curen a qualsevol pais pobre. Aquest homo feia vuit anys que vivia a Mallorca, pagava IVA quan anava a comprar, volia fer feina i cotitzar. Es segur que defraudava menys a Hisenda que qualsevol dels empresaris o banquers que tenen bula de l'Agència Tributària per amagar milions d'euros a paraisos fiscals.