vaga ensenyament setembre 2012
La FECCOO pensa impugnar les instruccions sobre el decret de llengües
"Les contradiccions i les imposicions" fonamenten la base de la resposta legal a la Conselleria d'Educació
La pressió i l'angoixa dels centres s'ha incrementat rere les últimes passes adoptades pel departament de Joana Maria Camps | Foto: C. POLLS
Palma24/05/13 0:00
Les instruccions als centres educatius emeses la setmana passada per la Conselleria d'Educació sobre l'aplicació del decret de Tractament Integrat de Llengües (TIL), que els sindicats consideren "irregulars", aporten un punt de tensió afegit al conflicte obert al bell mig de la comunitat educativa de les Illes.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.